Liposuction

Liposuction, vücudunuzun belirli bölgelerindeki fazlalık oluşturan yağ birikimlerinin özel bir vakumla emilerek uzaklaştırıldığı bir ameliyattır. Liposuction ameliyatı, yaygın olarak bilinenin aksine zayıflama ameliyatı değil, vücut şekillendirme operasyonudur. Bu ameliyatla hacmi artmış olan, diyet ve egzersize dirençli yağ dokusu vücudunuzdan uzaklaştırılmaktadır. Bu işlem sayesinde mevcut yağ hücrelerinin sayısı da azaltılmış olur.

Liposuction Ameliyatı

Liposuction ameliyatının hastane koşullarında ve anestezi uzmanının gözetiminde yapılması gerekir. Çoklu alan uygulamaları yapılacaksa genel anestezi tercih edilmektedir. Sınırlı ve küçük alanlarda ise lokal anestezi uygulanabilmektedir.

Ameliyat süresi, ameliyat yapılacak olan alana bağlı olarak 1 ila 5 saat arasında sürebilir. Kanül giriş delikleri, eriyen dikişlerle kapatılmaktadır. Bu dikişlerin pansumana ya da alınmasına gerek yoktur. Ameliyat sonrasında kimi zaman dren yerleştirilebilir. Bu drenler 24 saat sonra alınmaktadır.

Ameliyattan sonra aynı gün içerisinde ya da 24 saat sonra hastaneden taburcu olmanız mümkündür.

Liposuction Ameliyatı Sonrası

Ameliyat sonrasında ağrı görülebilir ve ağrı kesici ilaçlara ihtiyaç duyulabilir. Liposuction ameliyatı sonrasında hem kanama hem de serum birikimini azaltmak için hastaya 1 ila 3 ay arasında kullanacağı özel bir korse giydirilir. Bu korse aynı zamanda şekillenmeyi ve cilt sıkılaşmasını da destekler.

Vakum uygulanan alanlarda morluklar, karıncalanma, yanma hissi ve ödem oluşabilir. Bu etkiler yaklaşık 1-2 hafta içerisinde kendiliğinden yok olacaktır.

Randevu Talep Formu

Meme estetiğine dair merak ettiğiniz her ne ise için bize ulaşabilirsiniz.